Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Äntligen!

Kategori: Allmänt

Helt otroligt! Jag har ett medlemskort på recreationcentren nu! Vi skulle försöka fixa ett nytt tillfälligt kort åt mig och då berättar de att jag hade kunnat få ett riktigt från början för man behöver tydligen inte colorado ID, jag behövde bara visa pappret från cultural care där det står att jag bor här! Det känns ju dumt att de inte sa det första gången men det är så skönt att ha kortet nu! Nu ska jag börja med Yoga och pilates och börja simma och träna i gymmet!
Jag har varit till Michaels idag och köpt mer pysslesaker. Det är lite jobbigt för jag hittar nästan aldrig det jag vill ha utan får försöka med något liknande. Hoppas att det blir bra i alla fall!
Snart ska vi åka till Elitch garden som är en nöjespark i Denver så det ska bli roligt. Vi åkte till Trick or treat street men kön var runt halva huset så vi struntade i det!
Idag har vi 25 grader varmt och sol, hur har ni det i sverige?!

~♥~

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Hej!

    kul med gym kort. det skulle jag med vilja ha. det där sista det läste jag inte,ha ha ha.

    kram mamma

    2010-10-30 | 21:38:10
  • Moster Nettan säger:

    Skönt att börja på gym. Här i småland är det 7 gr brrr. Kram

    2010-10-31 | 18:45:42

Kommentera inlägget här: