Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

10 September

Kategori: Allmänt

Då var det helg igen! Inte för att jobbdagarna är så jobbiga men det är alltid härligt med helg!
Imorgon på förmiddagen ska jag gå på Highlands Ranch day, jag vet inte riktigt vad det är men det ska bli spännande att se. Sen är det ändrade planer så jag ska passa Nicholas när han tar sin nap så det kommer inte att bli så svårt! Sen på eftermiddagen ska jag nog bara ta det lugnt och plugga lite körkortsteori kanske. Och på söndag ska jag till shoppingcentret och fika med Meagan, aupairen från australien som jag träffade förut, så det ska bli roligt.
Jag övningskörde med Jani andra dagen i rad nu ikväll. Det är lite extra svårt eftersom det är mörkt men det går bra. Idag visade han hur gps:n fungerar för det är ju bra att veta sen när jag börjar köra själv och kanske kör vilse!
Jag läste mitt mail med flygbiljetten idag och upptäckte att det fattades ett n i efternamnet så jag blev jättenervös. Jag trodde ju att jag skulle måsta betala extra eller något för att ändra det. Men Jennifer ringde och de skulle ändra det och skicka en ny biljett till mig imorgon så det var inget att oroa sig över. Jag hoppas att mina sittplatser kommer att vara samma för då kommer jag att få sitta vid ett fönster hela tiden.
Det är så svårt när man ska fylla i saker här pga mitt namn. Här förstår de inte att Emma är mitt riktiga namn eftersom det inte står först i passet, så tex. på flybiljetten står det Anna som mitt namn. Och annars när jag har flygit så har de satt alla mina namn som mitt förnamn. Så det är lite förvirrande!
Nu ska jag titta färdigt på Rädda Willy och sen blir det sängen!

Hoppas att ni får en bra helg allihopa!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: