Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

14 September

Kategori: Allmänt

Idag har det varit den jobbigaste dagen hittills med Nicholas. Jag fick ge honom min första time out för han kastade sand på ett annat barn i sandlådan. Det är väldigt olikt honom, han brukar annars vara jättesnäll. Och sen gick det inte så bra med napen idag men han somnade till slut men vaknade med samma dåliga humör. Hoppas att det går bättre imorgon. Vi har börjat märka att han är lite bortskämd och som de flesta barn som inte har syskon så har han svårt att dela med sig och leka med andra barn. Så jag tror Jennifer har planerat att han ska gå mer på skolan. Men jag tror inte de hade plats förrän i Januari men då tror jag att han ska gå i skolan tre dagar i veckan och kanske 3-4 timmar per dag. Vi får se hur det blir.
Det blir jobbigt om han kommer att fortsätta bete sig som han har gjort den här veckan. Men som tur är har jag bara en jobbdag kvar sen blir det semester! Det ska bli riktigt härligt.
Jag har försökt att hitta kurser men det verkar som de flesta redan har börjat men jag ska fortsätta leta...

~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Usch vad jobbigt! Kan det inte vara så oxå att han tänker på att ni ska åka bort. Han kanske är lite spänd för det coh därför grinig. Hoppas nu att du får en underbar semester. Kommer att sakna att läsa din blogg varje morgon innan jag väcker Theo. Njut och ta mycket bilder!

    Kram

    2010-09-15 | 07:50:43

Kommentera inlägget här: