Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

15 September

Kategori: Allmänt

Idag har det varit en bra dag!
 Fast det känns väl lättare också när man vet att man kommer att vara ledig ett tag sen. I alla fall så har Nicholas varit mycket bättre idag så dagen gick ganska fort. Efter jobbet åkte jag till Target och handlade de sista sakerna inför resan. När jag kom tillbaka såg jag tre kartonger utanför dörren och det var mina skidor, pjäxor och täckbyxor! Och pjäxorna passade så det var ju jättebra. Det ska bli så roligt att få åka på egna skidor i vinter.
Och när Jani hämtade posten så hade jag fått paket av mamma och det var jätteroligt. Det bästa var teckningen som Wilma hade gjort, den var jättefin. Och lite svenskt godis var ju inte fel heller men det sparar jag till efter semestern. Annars så har vi allihopa packat för fullt idag och jag tror att jag har fått med mig allt. Men som vanligt så känns det som om jag har glömt något! Vi åker vid nio imorgon bitti och sen har jag två flygresor att se fram emot. Det har fortfarnade inte riktigt sjunkit in att jag ska till Hawaii! Det är inte många som får chansen att åka dit och det ska bli så spännande. Så detta blir det sista inlägget på ett tag. Vi kommer tillbaka den 27 så då ska jag försöka att uppdatera er om allt som har hänt!

Saknar er!
Hoppas att ni har det bra!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: