Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

16 September

Kategori: Allmänt

Dag 1- Resan dit:

Vi kom iväg den tid vi hade tänkt på morgonen så det var bra. På flygplatsen checkade vi in och sen på tåget till terminalerna så delade vi på oss eftersom vi skulle med olika flyg. Och jag har otur de flesta gånger jag flyger, alltid är det något! Denna gången var flyget 1 timme försenat så det var tur att jag hade två timmar i LA innan nästa flyg. Jag åkte i ett väldigt litet plan och fick en plats vid fönstret så det var jättebra för jag kunde sitta och titta ut hela tiden. Det var soligt så jag såg klippiga bergen jättebra, det var häftigt! Och så fick jag se Grand Canyon, och det var ännu häftigare! Jag tror även att jag såg Hollywood skylten när vi kom till LA men det var så långt bort så jag är inte säker. På nästa flyg mot Honolulu hade jag tur med sittplats också, jag satt vid gången och det var ingen bredvid mig så jag kunde ha väskan där. Under resan fick vi se Karate kid och den var jättebra. På slutet var der svårt att hålla sig vaken men det gick! När vi landade så var det mörkt ute så jag såg inte mycket. Jani kom och hämtade mig på flygplatsen och sen hade vi en ungefär 30 minuters bilresa till huset. Man kände direkt att luften var fuktigare och det kändes väldigt varmt! När vi kom fram åt jag lite pizza sen gick vi alla och la oss tidigt, vi var jättetrötta pga tidsskillnaden.


Denvers flygplats!


Grand Canyon.


Rummet som jag sov i.

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: