Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

19 September

Kategori: Allmänt

Dag 4- Kalama Beach

På morgonen fick jag veta att jag skulle jobba mer än vad jag hade trott så det kändes inte så roligt. På förmiddagen åkte vi till ytterligare en ny strand, där det skulle vara lite större vågor. Men vi var bara där ett litet tag för vi trodde att Nicholas hade blivit bränd av en manet. Och Jennifer som är så överbeskyddande vart jätteorolig och började söka på internet och då blev hon ännu mer orolig för där läste hon om barn som hade dött så till slut ringde hon 911. Men det var ju ingen fara, Nicholas mådde bra. Det visade sig senare att det inte ens hade varit en manet utan något som kallas man o´ war, de ser ut som små maneter men har blå tentakler. Och de bränns men de är inte farliga. I alla fall så var det tänkt att jag skulle passa Nic den eftermiddagen men det blev inte så så det var ganska skönt. Vi åkte och åt lunch på ett ställe som hette Big City och sen var det nap. Jag och Jani åkte tillbaka till stranden för att boogieboarda. Det var roligt men man blir trött och det är svårt att hitta rätt timing. Och eftersom vågorna var lite större så hade det kommit in sjögräs och det tycker jag inte om! Sen åkte vi till Kailua beach för att prova snorkla men man såg ingening och det var massor med man o´warer där så vi åkte tillbaka till huset. Sen hade vi en lugn kväll och jag fick lite hemlängtan. Konstigt att hemlängtan skulle komma under semestern!







Tavlor i huset:





~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: