Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

2 September

Kategori: Allmänt

Idag har det varit ännu en bra dag! Jag och Nicholas var till poolen och det är alltid roligt. Dagarna går så fort tycker jag! Imorgon är det fredag och sen blir det härligt med helg och vi har dessutom långhelg för på måndag är det en röd dag så då tror jag att jag är ledig. På lördag ska vi åka till ett ställe där det är skidrea så vi får se om jag hittar några skidor till ett bra pris. Det känns som om alla pengar jag har lyckats spara försvinner! Men jag har ju lång tid kvar att spara så jag kommer nog inte hem utan pengar! När vi var på European festival i lördags så skrev vi på några papper så man får erbjudanden på mailen att vara med på undersökningar och få betalt. Det verkar jättebra, jag fick mail om det idag men tyvärr så hade de ingen undersökning i min åldersgrupp just nu men Jennifer anmälde sig för en där man skulle prova mat i två timmar och få 700kr för det. Och när jag skrev på papprena så berättade hon som var där att de precis hade haft en undersökning där ungdomar fick titta på trailers till kommande filmer och få ca. 500kr för det så jag hoppas att det kommer att komma en sån undersökning igen!

Ne nu är det dags att sova! Och när jag vaknar imorgon hoppas jag att min förkylning är borta!

~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Klart du ska handla för dina pengar ;) Du behöver inte ha så mycket pengar med dig utan då är du rik på upplevelser istället. Kram

    2010-09-03 | 10:44:19

Kommentera inlägget här: