Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

22 September

Kategori: Allmänt

Dag 7- Pearl Harbour

Det var tänkt att vi skulle åka till stranden den här dagen men det regnade på morgonen så vi ändrade planerna. Vi bestämde oss för att åka till Pearl Harbour istället. Jennifer hade redan sett det så hon valde att stanna hemma med Nichoals så jag och Jani följde med Susan och Brian. Vi fixade biljetter till Arizona memorial först och sen gick vi och åt lunch på en restaurang i hamnen. Det var buffé och förmodligen den bästa jag har ätit, det var supergott! Efter det gick vi omkring och tittade lite innan det var våran tur att ta båten ut till Arizona memorial. De var väldigt noga, man fick inte ta med sig någon väska eller någonting, inte ens kameraväskan. I alla fall så var det häftigt att se båten under vattnet, man kunde se att den fortfarnade läcker olja vilket är ganska otroligt efter så lång tid. Det var också lite sorgligt att se väggen med alla namn på dem som dog. Det var en bra dag och jag är så glad att jag har fått uppleva det. På eftermiddagen hände det inte mycket, jag lekte mest med Nicholas.



















~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: