Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

25 September

Kategori: Allmänt

Dag 10- Manoa Falls Hike

Denna dagen passade jag Nicholas på förmiddagen. Det var lite jobbigt till en början men sen gick det bra. Vi lekte och badade i poolen. När resten kom tillbaka fick jag veta att Susan och Brian skulle på en hike igen så jag följde med dem. Det var en kort hike denna gången men den var häftig. Det kändes verkligen som att gå i djungeln! Och denna gången hittade vi till vattenfallet! Men detta var en mycket populärare led som var bättre markerat. Vattenfallet var inte så märkvärdigt men ändå roligt att se. Det dåliga med hiken var att det var massor med myggor så jag har jättemånga myggbett. På vägen tillbaka åkte vi förbi Halona Blow hole igen men vi såg inget då heller. Det måste förmodligen vara större vågor för att man ska kunna se det. När vi kom tillbaka åt vi en sista middag utomhus. Sen packade jag lite innan det var dags för sängen.






Det var jättehöga träd!





















~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: