Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

26-27 September

Kategori: Allmänt

Dag 11-12 - Bellows Air Force Beach & Resan hem

Sista dagen på Hawaii! Efter frukost åkte vi iväg till Bellows Air Force Beach, det är en strand som är öppen bara på helgerna för på veckorna tränar militären där. Det var en fin strand men lite skräpig jämfört med de andra som vi har varit på. Till en början var vädret sådär men det blev bättre och bättre. När det var dags för lunch åkte vi tillbaka till Kailua och åt på en fin restaurang som hette Buzz. Jag åt en teriyaki steak hamburger och den var riktigt god! Sen var det dags för Nicholas nap och när han hade somnat så åkte jag och Jani iväg. Vi stannade och shoppade lite souvernirer innan han skjutsade mig till flygplatsen. Jag fick sitta i mitten denna gången så det var sådär men jag hade tur för det var inga som satt framför så man kunde sätt upp fötterna på väggen och tv:n var precis framför mig. Denna gången fick jag se The last airbender men jag gillade den inte så mycket. Och jag var så trött och hade svårt att koncentrera mig. Sen var det bara att försöka sova. Resan var 7 timmar lång och jag tror inte att jag sov speciellt länge. Sen fick jag se lite av Texas också så det var roligt. Denna gången var flyget sent igen så jag var lite orolig att Jani och Jennifer skulle bli tvungen att vänta på mig i Denver. Till slut fick vi i alla fall kliva på planet. Och när hon skulle scanna min flygbiljett så pratade hon något om Exit, jag förstod inte så jag såg förmodligen ut som ett frågetecken! I alla fall så visade det sig att hon hade frågat om jag kände mig bekväm med att sitta vid exitgången och öppna den om det skulle hända något och eftersom jag såg ut som ett frågetecken så trodde hon att jag tvekade över det och det fick man tydligen inte göra så jag fick en ny plats! I mitten denna gången också och det var ett litet flygplan. Men resan var bara två timmar och jag sov nästan hela tiden denna gången. Väl i Denver skyndade jag mig till stället där man hämtar bagaget och hoppades att de inte hade behövt vänta för länge men det visade sig att vi kom dit samtidigt så det var bra! Det kändes skönt att vara tillbaka i colorado, trötta men nöjda med semestern! Och ända sen vi kom hem har jag suttit vid datorn för att uppdatera er! Så om jag har skrivit något konstigt så är det för att jag är trött!
















Man o´war



Mahalo!

~♥~

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Hej.

    Vad mycket fina bilder. såg jätte härligt ut.längtar till du kommer hem och man får se alla bilder.

    Kram mamma

    2010-09-28 | 22:27:33
  • Moster Nettan säger:

    Hej!

    Skönt att du är "hemma" igen. Saknat att läsa din blogg.

    Oj så mycket du fått se och uppleva på Hawaii. Otroligt fina bilder, du ser ut att ha haft det bra iaf. Kommer ta dagar för dig att berätta allt när du kommer hem igen :) Ha det bra! Kram

    2010-09-29 | 08:37:17

Kommentera inlägget här: