Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

29 September

Kategori: Allmänt

Hej allihopa!
 Nu är jag tillbaka till det "normala" livet i Colorado igen. Det har gått bra sen vi kom tillbaka men jag har haft lite hemlängtan. 8 månader känns för tillfället långt, jag hoppas att jag får något roligt att se fram emot snart. Det går lättare när man har extra roliga saker att se fram emot med jämna mellanrum. Jag kan inte förstå att jag har klarat av 1/3 nu! Och det är otroligt vad mycket jag har upplevt under 4 månader, undrar vad som kommer att hända de kommande 8?!
Idag började jag 6.45 och slutade 3 så det har varit lättsamt. Vi gick till en större lekplats som är lite längre bort idag så jag fick mig ett litet träningspass för på tillbakavägen fick jag hjälpa Nicholas med cykeln för han var trött. Jag ska passa Nic i en halvtimme nu ikväll också.
Jag borde plugga lite körkortsteori men jag vet inte om jag orkar! Kanske kan läsa några sidor...

Saknar er!

~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Härligt att få läsa din blogg igen. Du har väl en vintersäsong med slalom att se framemot? Du kommer klara dom månader som är kvar. Hemlängtan kommer du alltid att ha med jämna mellanrum. Sen får hitta på nått roligt på helgerna med någon av dom andra aupairerna. Kram

    2010-09-30 | 07:41:54

Kommentera inlägget här: