Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

31 Augusti

Kategori: Allmänt

100 dagar i USA!!!

Tänk att jag har varit här så länge! Och tänk att idag är det den sista Augusti, imorgon börjar September och vi kommer ännu närmare hösten och vintern.

Jag har inte så mycket att skriva idag, det har varit en helt vanlig jobbdag och vi har precis ätit middag ute på altanen. Snart kan man nog inte göra det så det är ju bäst att passa på! Om en halvtimme ska jag äta lite glass och titta på "America got talent" och sen är det väl dags att sova!

Jag saknar er alla där hemma jättemycket, kan inte förstå hur jag har klarat mig utan er i 100 dagar! Men tydligen så går det och jag har ju över 200 dagar kvar... Det känns väldigt mycket men det ska nog gå bra.

MISS YOU!



~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Tänk att du varit där i 100 dagar!! Tiden går fort och du kommer alltid ha dagar då längtar extra mycket hem men andra dagar då du knappt tänker på det. Så fin bild på dig och Wilma. Nu ska jag och mitt jobb gå på gym för första gången så imorgon kommer jag nog inte kunna röra mig :) Kram

    2010-09-01 | 07:50:56

Kommentera inlägget här: