Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

4 September

Kategori: Allmänt

Härligt med helg igen! Jag hoppas att min förkylning försvinner snart, imorse när jag pratade med mamma så kunde jag knappt prata! Men det är ju alltid värst på morgonen så nu känns det lite bättre.
Idag ska vi åka till världens största skidrea, jag hoppas att jag hittar några bra skidor, om inte alla är slut när vi kommer dit! Det har tältat folk utanför hela veckan så att de ska komma in först!
Annars vet jag inte riktigt vad som kommer att hända i helgen förutom att Jennifer ska ha garage loppis. Och jag vill åka till poolen åtminstone en gång i helgen för det är sista helgen som utomhuspoolerna är öppna.

De håller på att möblera om i Nicholas rum nu så jag ska gå och titta hur det går för dem!

Bilder från igår kväll när vi dekorerade kakan som Jennifer och Nicholas hade bakat till efterrätt:




~♥~

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Hej

    hoppas du gör några fynd. den ser sliskigt god ut den där kakan.

    Kram mamma

    2010-09-04 | 21:48:27

Kommentera inlägget här: