Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

5 September

Kategori: Allmänt

Idag är sista dagen som de har utomhuspoolen öppen på Eastridge recreation center så min plan var att gå dit. Jennifer sa att jag kunde ta bilen så jag körde ensam för första gången här och det gick bra! Det var jättehärligt att simma och ligga och läsa i solen, jag hade kunnat stanna hela dagen men jag insåg att jag var tvungen att åka när mina ben började bli lite röda. Jag ville ju inte komma tillbaka och vara helt bränd! Men det är ju bra också att jag fick sola lite innan Hawaii så att jag inte kommer att bränna mig så mycket där. Tänk att det bara är 10 dagar kvar! Jag kan knappt förstå det, jag längtar jättemycket!
Jag har förresten bestämt mig för att köpa hela skidutrustningen, jag tror inte jag kommer att hitta något bättre pris och jag kommer ju att behöva det om jag vill åka skidor i vinter! Så jag ska prata med Jennifer och be henne hjälpa mig att beställa. Jag är lite osäker på storlekarna och så men man kan skicka tillbaka och byta om det blir fel. Men det hoppas jag att det inte blir!









Hoppas att ni har det bra!

~♥~

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Hej

    Det där ser jätte skönt ut.Här kommer väl snön snart.Frost på nätterna nu.

    Kram mamma

    2010-09-06 | 05:41:24
  • Moster Linda säger:

    Åhh, det låter som att du lever rena lyxlivet(lite avundsjuk blir man ju). Men det är du värd =))

    Stor kram

    2010-09-06 | 15:45:06
  • Moster Nettan säger:

    Ååh vad härligt det ser ut. Här är det fina soliga höstdagar nu. Vi har varit i s-holm i helgen och bott på hotell utan Theo, vi var oxå på Golden hits och såg deras show. En helt underbar helg alltså ;)

    Hoppas du hittar skidutrustning nu, köp hela kittet tycker jag. Kram

    2010-09-06 | 16:46:20

Kommentera inlägget här: