Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

9 September

Kategori: Allmänt

Om en vecka åker jag till Hawaii! Jag kan inte förstå det, det känns nästan som en dröm! Längtar så otroligt mycket!
Idag har varit ännu en bra dag. Jag och Nicholas har varit på storytime på biblioteket, till lekplatsen och ätit lunch på Mcdonalds så att Nicholas kunde leka på inomhuslekplatsen.
Jag måste verkligen ta körkortet snart också, ska bara köra lite mer på de stora vägarna så att jag blir mer bekväm med det sen ska det väl inte vara några problem. Jag måste läsa färdigt teoripapprena också, 40 sidor, det är otroligt vilken skillnad det är jämfört med sverige!
Ikväll ska Jennifer hjälpa mig att beställa skidutrustningen så det ska bli skönt att ha det gjort, då behöver jag inte tänka på det mer. Och sen blir det väldigt spännande när paketet kommer! Och jag hoppas verkligen att pjäxorna kommer att passa, bara de inte är för små så är det nog okej, och jag har tänkt att göra specialsulor till dem så då borde det bli bra. Sen blir det roligt att få åka på egna skidor i vinter!

Tänk att det är fredag imorgon! Tiden går så fort! På lördag är det Highlands Ranch days som jag vill gå på, får se vad resten av familjen har tänkt. Sen skulle jag nog behöva åka till shoppingcentret en sista gång innan Hawaii, jag måste bland annat köpa två böcker. Jag ska även passa Ncholas fredag eller lördag kväll så att Jani och Jennifer kan gå ut och äta middag för de firar 4 år tillsammans som gifta. Så jag tror nog att det blir en fimkväll med popcorn för mig och Nic.

Hoppas att ni har det bra!

~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Tänk att du snart ska till Hawaii, helt otroligt :) Ser framemot bilder därifrån sen. Skönt med egen skidutrustning, du får en del packning att ta hem sen ;)Theo är mycket piggare idag men blir hemma iaf. Här är en gråmulen dag med lite regn :( Ha en trevlig helg! Kram

    2010-09-10 | 09:59:05

Kommentera inlägget här: