Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Beslutsångest!

Kategori: Allmänt

Vi åkte aldrig till stället där de hade världens största skidrea, eller vi trodde att vi gjorde det men det var fel ställe så vi åkte till ett annat istället. De har tydligen skidrea på flera ställen nu under den här helgen. Jag gick runt och tittade lite i alla fall men tyckte att det var lite dyrt även fast det var över halva priset på sakerna! Så jag åkte därifrån tomhänt. Och nu har jag sökt på internet och hittat saker som jag vill köpa men jag vet inte hur mycket pengar jag vill spendera?! Om jag köper allt jag vill ha kostar det 5000kr och då är det skidor med bindningar, pjäxor, stavar, skidjacka och skidbyxor. Det jag har svårt att bestämma mig för är om jag ska köpa skidkläderna eller om jag bara ska köpa skidutrustningen? Vad tycker ni? 5000 kr känns som väldigt mycket pengar. Jag får väl fundera till imorgon och göra ett beslut då och hoppas på att sakerna finns kvar! Ska höra med Jennifer vad hon säger också. Hon har sagt att hon har skidkläder som jag kan låna men det känns ju alltid bäst att ha egna saker och jag måste ju ändå köpa en vinterjacka. Svårt, svårt, svårt... Och jag hatar att tänka på pengar!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: