Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Highlands Ranch day

Kategori: Allmänt

Jag tänkte visa lite bilder från idag när jag var på Highlands Ranch day.


Jag och Nicholas!












Indian. Jag tittade lite på en show som de hade.


Prärievagn.


Jag åkte häst och vagn eller Hayride som de kallade det. Jag var förmodligen den enda som åkte utan ett barn men det struntade jag i, det är ju roligt!


Fina får!



Jag tog inga bilder inne i Manison huset men det var häftigt. Stora fina salar och gigantiska badrum! Det som var lite dåligt var att det inte var några möbler där inne så det var lite tomt. Och det var synd att man inte fick gå upp i tornet. Innan vi åkte berättade en granne att det fanns en hemlig ingång till tornet men vi letade aldrig efter den!

~♥~

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Hej

    vad mysigt med såna dagar. varför åkte inte nick med på häst turen?du skulle ha letat löndörren.

    Kram mamma

    2010-09-12 | 06:00:52

Kommentera inlägget här: