Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

11 April

Kategori: Allmänt

Nu var det ett tag sen jag skrev! Jag har haft funderingar på att sluta skriva nu när jag har kommit hem och det inte finns mycket att skriva om men sen kom jag på att det kan ju vara roligt att ha den kvar och skriva när jag börjar på Hållands follkhögskola. Då kommer det nog att bli många roliga äventyr att skriva om.

I fredags var jag med Irene. Vi hade en jätterolig dag på stan där vi bland annat var på Model Lab och åt sushi på samurai. Sen så sov jag hos Irene och fick se deras nya hus villket var väldigt roligt. Resten av helgen har spenderats hos momma och moffa där vi har varit hundvakt medans de har varit i Florens. Imorgon måste jag till arbetsförmedlingen i stan där de har en mässa, verkar inte så roligt men de ville att jag skulle dit och lämna CV så då får jag väl göra det! Sen på onsdag ska jag till arbetsförmedlingen i krokom och prata med hon som är chef över resurspoolen för att se om jag får jobba extra på Hällebo i sommar. Jag borde åka och hälsa på på Hålland också den här veckan och så vill jag hälsa på farmor och farfar! Vi får se hur mycket som hinns med denna veckan!

~♥~

Kommentarer

  • Moster Linda säger:

    Jag tycker att du ska fortsätta blogga. Det är kul att läsa vad som händer i ditt liv. Eftersom vi inte ses så ofta.

    Kram

    2011-04-16 | 08:19:33

Kommentera inlägget här: