Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

24 April

Kategori: Allmänt

Idag har det varit ytterligare en solig och varm dag, det gillar jag!
Igår spelade jag och Andreas lite basket och tennis, sen så åkte vi till momma och moffa och fikade och spelade kort, vi blev även kvar på middag då vi fick grillad lax.
Idag har jag och Wilma varit till Andreas i krokom. Där gick vi till frasses och köpte mjukglass och så åkte vi till nyheden och spelade lite basket. Vi gick även till idrottsplatsen där Wilma sprang ett varv runt banan på 2 minuter! När vi kom hem igen tog vi en tur ner till badplatsen för att titta till majbrasan, den ser riktigt stor ut! Nu på eftermiddagen har jag sökt några jobb. Det roligaste jobbet jag hittade kan nog bli svårt att få men man kan ju hoppas, det var som bagare/konditor på Tallink Silja.
Hoppas att det blir fint väder imorgon också! Då får jag och Wilma hitta på något roligt!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: