Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

25 April

Kategori: Allmänt

När jag var med Irene sist så frågade jag om hon tyckte att det skulle bli jobbigt när hon slutar skolan och hon svarade att hon nästan aldrig får separationsångest. Jag har kommit fram till att jag får mycket separationsångest! Jag tror att det är därför jag saknar USA, och jag kommer ihåg att det var lite såhär när jag kom hem från min praktik på keb. Jag tycker helt enkelt om att uppleva nya saker och se nya platser men sen vill jag inte lämna det, jag vill ha allt på en gång! Jag är nog lite knäpp jag!!!


Här väntar vi på att få se Justin Bieber filmen!


Jag och Jennie i Copper!


Sushi!


Solbrända efter en dag i backen!


På basketmatch!


Jag är inte riktigt lika lång som en basketspelare!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: