Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

4 April

Kategori: Allmänt

Idag fick jag träffa Irene! Åh vad roligt det var! Jag hade inte hört telefonen ringa så jag visste inte att hon var på väg så helt plötsligt knackade det på dörren och jag sprang ner och gav henne en kram på en gång och så blev det mer glädjetårar! Det ska bli så skönt att kunna umgås med henne igen!

På eftermiddagen åkte jag, mamma och Wilma till stan och när vi var i bilen dit så ringde Hållands folkhögskola och de berättade att jag var antagen till Fjäll och friluftslinjen som jag har sökt. Det kom lite som en chock eftersom de fortfarande tar in ansökningar så jag trodde att jag skulle vara tvungen att vänta åtminstone till sista april då sista ansökningsdagen är men jag måste ju ha haft en bra ansökan så de kunde ta in mig på en gång! Det känns superbra i alla fall, nu ska jag börja planera vad jag måste köpa och fundera på boende och så.

Det känns som om det går bra nu! Imorgon ska jag på arbetsförmedligen och ringa någon som bestämmer över vikarierna på mammas jobb och då får jag förhoppningsvis jobba där nästa helg. Sen så ska jag kanske jobba i stockholm lite i sommar också så det vore ju bra och roligt också.

Nu ska jag läsa lite innan jag somnar!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: