Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

11 Augusti

Kategori: Allmänt

Jobbar just nu mitt sista nattpass. Sen är det jobb hela lördag och söndag och på måndag åker jag hem. Nio veckor har då gått och ännu ett "kapitel" i mitt liv avslutas. Och som vanligt känns det både bra och dåligt! Men jag har ju något roligt att se fram emot så det är bra. Det är nu bara 11 dagar kvar till skolan börjar. Jag har inhandlat det viktigaste som behövs, tror jag i alla fall! Det ska bli spännande att se hur mitt rum kommer att se ut. Jag kommer förmodligen vara den enda som har med mig massor med grejer till rummet! Men jag bor ju så nära så då är det ju lite lättare.
Jag har letat efter ett par gummistövlar ett tag och idag hittade jag äntligen ett par! Jag ville ha ett par som var lätta att kliva i för jag tänkte ha dem när jag går mellan internathuset och matsalen sen när skolan börjar. Och idag hittade jag ett par fodrade gummistövlar på barnavdelningen på stadium! De var inte så fina kanske men det var bra pris och de var sköna och lätta att ta på så jag tyckte det blev perfekt!
Det ska bli skönt att åka tåg på måndag och ta det lite lugnt. Det känns som om jag har hittat på något varje dag sen jag kom hit!
Tror att jag ska titta på ytteligare en film nu, för att få tiden att gå!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: