Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

17 Augusti

Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma igen!
Det känns lite konstigt men ändå skönt. Fast jag kommer att sakna moster med familj och alla som jag har jobbat med.
Jag har idag provat att packa min ryggsäck och det har gått bra. Det enda som är synd är att liggunderlaget är så stort men det är ju inget att göra något åt. Annars så sitter ryggsäcken väldigt bra! Det jag måste köpa mer är en kompressionspåse till sovsäcken för nu har jag tagit mammas påse till hennes gamla haglöfssovsäck! Det funkar ju tills jag hittar något bättre.
Mina ikeakassar står färdiga till flytten på söndag. Jag måste bara leta fram mitt andra täcke så att jag kan ta med det. Och sen kommer det svåra med att packa kläder! Men jag har ju sån tur så att jag kan åka hem på helgerna och hämta sånt som jag har glömt.
Brorsan har ju flyttat till Skellefteå nu så jag vet inte när jag får träffa honom nästa gång. Det var ju så synd att han hann åka innan jag kom hem.
Idag har jag även fått leka lite frisör! Wilma ville klippa sig så då tog jag fram saxen och klippte av en hel del hår! Blev ganska bra tycker jag. Jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska klippa mitt hår lite eller om jag ska fortsätta att ha det så här långt. Vi får se...
Imorgon ska vi åka och hälsa på farmor och farfar så det blir roligt. Sen så ska jag få med mamma på en promenad så att jag kan gå med min nya ryggsäck.
Resten av veckan ska jag passa Wilma och förbereda mig så gott det går inför skolan!
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: