Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

19 Augusti

Kategori: Allmänt

Redan fredag! Tänk att om bara två dagar flyttar jag till Hålland! Det känns som om jag inte har speciellt bra ordning på vad jag ska ta med förutom mina ikeakassar! Men det löser sig nog!
Igår var vi och hälsade på farmor och farfar vilket alltid är lika roligt. Sen när vi kom hem åkte mamma och klippte gräset hos momma och moffa och jag klippte gräset här hemma. Det var inte kul på slutet speciellt inte när gräsklipparen stannade ungefär 20 gånger! Men det gav ju lite träning i alla fall eftersom gräsmattan inte är platt på ett enda ställe!
Idag vet jag inte vad jag och Wilma ska hitta på? För tillfället ligger hon och sover! Om vädret fortsätter att vara fint kanske vi tar en tur till badplatsen?
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: