Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

29 Augusti

Kategori: Allmänt

Oj vad den här dagen har gått fort! Och det roliga är att det känns inte som om man går i skolan! Idag har vi tex spenderat eftermiddagen i Åre för att inhandla saker. Jag köpte ett reselakan så att jag slipper ta med min sovsäck. Jag hade dock velat ha ett som är gjort för en sovsäck men det fanns inte så det fick duga med ett fyrkantigt! Min ryggsäcker blir i alla fall mycket lättare än om jag hade haft sovsäcken.
Jag har försökt att packa nu och det är inte lätt. Det svåra är ju att ta med sig det man behöver och inget mer men jag har lite svårt med det! Det är så lätt att det kommer med något onödigt när det finns plats i ryggsäcken och då blir den ju förstås tyngre vilket inte är bra. Det vore så pinsamt om alla väger ryggsäckarna i storulvån och så har jag en som väger mer än alla andras! Inte för att jag tror det men det är så svårt att veta nu när man inte har någon våg.
Det ska bli jätteroligt att gå i alla fall. Det enda som jag är lite orolig över är väl första biten som är så otroligt jobbig. Och jag känner mig ganska otränad men det ska väl gå bra ändå hoppas jag!
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: