Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

11 Februari

Kategori: Allmänt

Äntligen! Då var det fredag igen!
Det har varit en lång vecka så det ska bli så skönt med lite ledigt.
Igår var det en både bra och dålig dag. Morgonen var bra, jag jobbade bara två timmar och sen fick jag en två timmars paus medans Jennifer tog Nicholas för att hitta ett preeschool. Så jag kunde ringa och prata med mamma och Wilma så det var roligt. När Jennifer och Nicholas kom tillbaka fick jag veta att den tredje och dyraste skolan de hade varit till ska Nicholas börja på i Mars. Det känns bra att hon äntligen hittade en som dög till honom! Nästan direkt efter de var tillbaka åkte jag med Nic till Chick-fil-a och det gick bra sen åkte vi till bibblan och spenderade några timmar där innan det var dags att åka hem. Nicholas somnade i bilen så när jag kom hem bytte jag och Jennifer av varnadra så att han kunde fortsätta sova i bilen. Jag behövde ju bilen till skolan så det blev inte så länge. Sen blev det stressigt för jag var tvungen att tanka och sen hämta upp Ida och sen visade det sig att det var kö på motorvägen. Men som tur var varade det inte så länge. Sen hade vi problem med att hitta parkering och sen att hitta klassrummet ska vi inte ens prata om! Jag tror att vi blev kanske 30 minuter sena! Men läraren var jättesnäll så han sa inte så mycket. Lektionen var jätterolig och tiden gick jättefort! Jag kom hem strax efter 10 och då var det bara att gå och lägga sig på en gång!
Idag har det varit en bra dag. Nicholas var på valentines party i 2 timmar så jag kunde sitta och göra min italienska läxa och sitta vid datorn ett litet tag så det var bra. Sen åkte vi hem och åt lunch innan vi drog vidare till southridge för att bada. Där spenderade vi några timmar och samma som igår så somnade Nicholas i bilen så när vi kom hem bytte jag och Jennifer av varnadra!
Nu väntar jag på att klockan ska bli halv nio för då kommer Jennie och hämtar upp mig för vi ska gå på bio. Vi ska gå på ett nytt ställe så det ska bli spännande!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: