Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

13 Februari

Kategori: Allmänt

OMG, det är bara 3 dagar kvar till Andreas kommer!!! Jag kan nästan inte förstå det! När man är här lever man liksom i en bubbla på något vis. I alla fall jag läser ju inga nyheter eller någonting om sverige och man försöker liksom koppla bort allt som har med det att göra för då gär det lättare att vara här. Och nu ska Andreas komma hit till min bubbla, så det kommer nog att bli konstigt men jätteroligt!
Igår var det en lugn dag. Jag åkte och hämtade upp Jennie vid 11 och sen åkte vi till King Soopers för att inhandla saker till vårat grammisbak och sen åkte vi till IHOP och köpte frukost/lunch som vi tog med oss och åt i Jennies rum medans vi tittade på melodifestivalen. Sen blev det lite pusselbygge innan vi satte igång med bakningen. Jag gjorde chocolate chip cookies och Jennie gjorde muffins som vi ska dekorera idag. När bakningen var klar tog vi det lugnt tills vi bestämde oss för att åka på bio. Det var jättemycket folk på bion, första gången som det var nästan fullt!
Idag ska jag försöka få tag på Andreas så att vi kan prata en sista gång innan han kommer. Vi får se hur det går! Sen är planen att åka till Castel Rock klockan ett med Jennie och Ida. Får se om det blir lite shopping kanske... Och sen ikväll är det ju grammisgalan som vi ska se och äta mina och Jennies fina bakverk!


Chocolate chip cookie dough!


Vaniljmuffins som sedan ska dekoreras med chokladglasyr och stössel!


Kakorna när de är färdiga!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: