Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

15 Februari

Kategori: Allmänt

Imorgon kommer Andreas!!!!
Det kommer att bli så konstigt och samtidigt så otroligt roligt! Längtar jättemycket men nu är det inte många timmar kvar :)
Dagen har varit okej, förmiddagen var bra men eftermiddagen var lite sådär för Nicholas var jättetrött och bara grinade utan anledning. Vi har i alla fall varit på Chick-fil-a och ätit lunch med Jennie och Elise och sen så tog vi en cykeltur i det varma vädret. Kan ni förstå att det har varit 22 grader varmt idag! Hoppas att det håller i sig så att Andreas får känna på lite värme också! Den cykelturen blev dock inte så roligt för det var då Nic var som tröttast och  bara grinade över allt! Sen på eftermiddagen blev det karate där vi fick veta att Nicholas nu har gult bälte! Och efter att jag hade slutat så åkte jag nästan direkt till min italienskalektion.
Imorgon börjar jag 7.30 am och sen kommer jag att skjutsa Jennifer och Nic till eastridge vid 3.45 pm och sen drar jag direkt till flygplatsen för att hämta upp brorsan! Kommer bli intressant att köra dit själv, men det ska nog gå bra!
Torsdag kommer nog att bli en ganska tråkig dag för Andreas för jag jobbar hela dagen och sen har jag drawingclass men det kommer nog bli bra för honom att ta det lite lugnt. Han kommer ju att vara trött efter den långa resan!
Nej nu ska jag gå och lägga mig så att jag är pigg imorgon som kommer att bli den bästa dagen på länge!!!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: