Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

16 Februari

Kategori: Allmänt

Jag kan inte förstå att dagen som jag har väntat på så länge är här! Andreas är här!
Dagen har varit bra. Jag har förstås gått och väntat hela dagen på att få åka och hämta Andreas! Jag drömde till och med om det i natt!
Förmiddagen spenderade vi ute i parken med grannens nanny och barnen sen på eftermiddagen åkte vi till en annan park med Jennie och Elise, Ida och Axel och en nanny och hennes två barn så det var riktigt trevligt! Och sen kom stunden då jag äntligen fick åka iväg till flygplatsen! Det gick jättebra att köra, det var lite köer men jag kom i tid i alla fall. Jag trodde att jag körde fel flera gånger men jag hamnade rätt i alla fall! Sen fick jag stå och vänta på att Andreas skulle komma och jag kände direkt att jag skulle börja grina när jag såg han! Det kom några tårar men jag samlade mig så att jag inte skulle skämma ut mig där på flygplatsen! Men det var bara så skönt att äntligen få se honom igen!
Det tog ett tag innan bagaget kom och sen var det bara att försöka leta sig hem igen, vilket inte är det lättaste! Jag känner mig väldigt stolt att jag klarade att köra så bra som jag gjorde, jag körde bara fel en gång, jag körde east istället för west men det var ju bara att vända! Andreas var imponerad över hur mycket bilar det var och stora vägar, men jag håller med om att en 6 filig väg full med bilar är stort! Vi kom fram i alla fall och då åt vi pizza till middag och sen tittade vi på lite kort och pratade och så. Jag försökte hålla honom vaken så att han kommer in i denvertid så vi tittade även på ett avsnitt av idol men på slutet somnade han i soffan! Efter en sån lång resa förstår jag om han är trött!
Jag vet inte men det är fortfarande svårt att förstå att han verkligen är här! När ska jag börja göra det egentligen!

Jag är trött också, det har varit en omtumlande dag så nu ska jag sova också!

~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Tänk här sitter jag hemma i soffan och fäller en tår för att ni får träffas. Ni ska ha så kul nu och njuta av varandras sällskap. Kram

    2011-02-17 | 10:44:51

Kommentera inlägget här: