Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

18 Februari

Kategori: Allmänt

Idag har det varit en jättebra dag!
Vi började med att äta frukost på IHOP (International house of pancakes) sen började vi direkt med lite shopping! Vi var på Tj-Maxx, Ross, Kohls och Park Meadows. Det var väl tänkt att det var Andreas som skulle shoppa men jag handlade mer än honom! Det var länge sedan jag hittade så mycket bra! Jag köpte bland annat ett par skidstrumpor för 2 dollar! Andreas hittade lite kläder också så det var roligt. Han tyckte att det var roligt att han kunde välja och vraka bland t-shirtarna! Vi tittade även på skor och då hittade jag de största skor jag någonsin har sett! Jag ska lägga upp bilder senare när jag har tid. Jag har skickat Jennie att köpa dem så att vi kan ha en varsin som souvernir!
Efter shoppingen blev vi trötta så vi tog det lugnt ett tag och jag fixade till lite turkeyburgers som vart riktigt goda! Sen vid 6 tiden kom Jennie och hämtade upp oss och då åkte vi först och åt på ett mexikanskt snabbmatsställe innan vi åkte till bion. Så nu har Andreas fått se en film på colorados största bioskärm! Filmen var riktigt bra också tyckte jag även fast den var lite konstig!
Och nu kan jag inte skriva mer för jag måste verkligen lägga mig. Klockan står på ringning 4.20 am imorgon så då blir det till att åka till flyplatsen och sen till VEGAS!! Jag kommer inte att ta med mig datorn men jag kanske får låna brorsans iphone och göra ett inlägg om jag har tid!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: