Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

21 år!

Kategori: Allmänt

Ja då var det min födelsedag! Att fylla 21 är stort här i USA men för mig är det ju bara som vanligt, hemma är det ju 18 som är det stora. Tack allihopa för gratulationerna! Och tack för presenterna mamma, wilma, momma och moffa! Och tack Irene, vi kommer att få superroligt! Vilken bra present!
Dagen har varit bra, den har gått väldigt fort! Vädret är galet, i helgen var det runt 20 grader varmt och idag har det snöat nästan hela dagen och varit -10 grader! Och imorgon skulle det bli -25 grader tror jag!
I alla fall så bestämde jag, Jennie och Ida oss för att skippa kören pga vädret. Och det tyckte Jennifer också så det var väl bra. Jag tyckte det kändes lite dumt men det var skönt att få vara hemma istället.
Efter middagen så stod jag och diskade av min tallrik och så och då kommer Jani, Jennifer och Nicholas och sjunger och har en tårta med två ljus! Jag vart jätteglad och förvånad, jag trodde inte att de skulle fira mig idag! Och så hade Nicholas valt ut en jättefin blommbukett åt mig! Han och Jennifer hade även pratat om vad de skulle ge mig och Nicholas tyckte att de skulle köpa en " pink girltruck with hearts"! Han är för gullig ibland!
Jag satt precis och skulle boka en present till mig själv (resan till Vegas) men jag kunde inte göra färdigt bokningen för jag kommer inte ihåg vilken ordning Andreas namn är så jag ska snart ringa och väcka mamma och fråga! Jag hoppas att telefonen fungerar bara för den gjorde inte det tidigare. Annars får jag hoppas att hon går ut på msn tidigt för jag måste veta det idag för priset jag hittade gäller bara idag!

Här kommer lite bilder:


Från när jag och Jennie var på IHOP!


Våran frukostmiddag!


Amerikanska pannkakor med kanelbullefyllning!


Kakbak tidigare idag.




Någon som var väldigt sugen på tårta!


Buketten som Nicholas valde, jättefin!



~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: