Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

3 Februari

Kategori: Allmänt

Dagen har varit riktigt bra faktiskt! Förmiddagen spenderades på biblioteket med storytime och eftermiddagen spenderades i poolen. Större delen av tiden var det bara jag och Nicholas där så det var skönt. Vi var där i nästan 3 timmar tror jag och sen när vi kom tillbaka slutade jag på en gång så dagen gick fort! Vid 6 tiden kom Jennie och vi åt pizza till middag och sen tittade vi på American Idol på mitt rum. Jag trodde inte att jag hade några kanaler längre men det hade jag!
Imorgon börjar jag inte förrän 8.30 och så tror jag att jag skulle få sluta vid 4 så det blir jätteskönt! Jag och Jennie har redan planerat in att gå på bio och se 127 hours. Vi ska försöka se alla filmerna som har fått oscarnomineringar tills galan är den 27 februari. Så om Andreas vill förstås så ska vi ha en orcarsgalakväll med cupcakes tror jag att vi hade tänkt!
Just det, jag var till Jennie igår och tittade på idol och när jag kom dit fick jag jättefina rosor och så hade hon köpt cupcakes! Jag blev jätteglad!
Nu ska jag titta på senaste avsnittet av off the map!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: