Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

8 Februari

Kategori: Allmänt

Idag har det snöat hela dagen! Jag och Nicholas har varit inne hela dagen och tiden gick förvånansvärt fort ändå! På eftermiddagen var det tänkt att vi skulle åka till Karate men efter att jag hade kört en bit bestämde jag mig för att vända för det var jätteläskigt. Det var halt, snöigt, slirit och helt enkelt svårt att köra med en bil som inte ens har vinerdäck! Så när jag slutade ringde jag och kollade om skolan var öppen och det var den men som Jennifer sa "ingen skola är värd att riskera livet för" så jag bestämde mig för att stanna hemma idag. Det kändes ganska skönt också för min italienska bok har inte kommit än så jag har inte kunnat göra läxan!
Annars så är allt bra. Basketbiljetter till Andreas kommer är snart fixade med 10$ rabatt per biljett och hockeybiljetter är på G också även dem med rabatt! Det är tur att man har vänner med kontakter!
Jag hoppas att vädret eller vägarna blir bättre för på torsdag har jag min första drawingclass och det ska bli riktigt roligt! Jag och Ida ska gå den tillsammans så det känns skönt. På fredag står bio på schemat och då ska vi se Justin Biebers film! Det är Jennies idé men jag tror att det kan bli roligt! Sen på söndag är det grammisgala inplanerat!
Nu ska jag gå och äta!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: