Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Överaskningsdag!

Kategori: Allmänt

Vilken rolig dag det var!
På födelsedagsmiddagen fick jag ett kort av Jennie och Ida där det stod att en överaskning skulle komma och igår fick jag ett meddelande där det stod att de skulle komma och hämta upp mig klockan 2 så det var jättespännande! När de kom så fick jag ta på mig en partyhatt och ett pannband över ögonen så jag såg ingenting! Sen åkte vi iväg och efter ett tag stannade vi och jag fick kliva ur och vi gick ett litet tag och sen sa de att jag fick titta, då var vi inne på en alkoholaffär. "Oj då, det här blev fel" sa de och sen fick jag ta på mig sakerna igen. Vi hade jätteroligt hela tiden! Nästa gång vi stannade var vi på en annan alkoholaffär och då blev jag riktigt förvånad för jag hade inte räknat med det! Men det var ju inte heller rätt så vi åkte vidare och nästa stopp blev Chuck e cheese. När vi gick in där sa de " you are not going to stay long, are you!" förmodligen efter att ha tagit en titt på mig med partyhatt och pannband över ögonen! Så vi åkte iväg igen och då kom vi till det slutgiltiga målet som var att jag skulle få en fransk manikyr! Det var jätteroligt, jag vet inte hur många lager de  målade på! Ida och Jennie passade på att prova massagestolen och äta gratiskakor! När jag var färdig åkte vi vidare till Idas hus där Superbowl stod på schemat. Det är otroligt stort här! Biljetterna dit kostar ungefär så mycket som att det skulle kosta att köpa en ny bil! De säger även att reklamen är halva grejen när man tittar på superbowl för den är den dyraste i världen! Vi hade en jätterolig kväll med att titta på amerikansk fotboll och det lag som vi hejade på vann så det var bra!
Bilder kommer senare för de är på Idas kamera!

Nu måste jag gå och äta frukost innan jag börjar!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: