Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

13 Januari

Kategori: Allmänt

Jobbdagen har varit sådär, Nicholas har varit lite grinig men inte allt för jobbig. När jag hade slutat så åkte jag iväg till southridge för att träna lite yoga. Det var länge sen nu! Fast jag gillar inte riktigt den yogan som de har för det är så mycket med andningen och så, jag vill mer ha själva träningen om ni fattar! Det känns ju alltid bra efter att ha tränat i alla fall. Jag har precis ätit och nu ska jag titta på en film, för tillfället har jag 12 filmer lånade från biblioteket!
Jag fick veta idag att jag kommer att vara ledig på måndag vilket känns jätteskönt! Resten av familjen ska dessutom upp till Copper (jag kunde inte följa eftersom jag har aupairmöte på söndag) så jag kommer att ha huset för mig själv fram till måndag eftermiddag! Det ska bli otroligt skönt! Jag vet inte riktigt varför men jag har börjat tycka att det är skönt att vara ensam hemma, jag antar att det är skönt med lugnet?!

Hoppas att ni mår bra!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: