Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

16 Januari

Kategori: Allmänt

En månad till Andreas kommer!!!! Längtar jättemycket ♥
Idag har vi varit på aupairmöte. Vi åt lunch på en jättefin italiensk restaurang. Vi satt allihopa vid ett stort runt bord i något som kallades påverummet! Det var en staty på påven mitt på bordet och bilder på honom runt väggarna! Det var riktigt trevligt i alla fall! Efter mötet gick jag och Jennie och köpte cupcakes till ikväll då vi ska se på Golden Globe Awards hemma hos mig (bäst att passa på när man har huset för sig själv!). Jag ska försöka att ta kort på dem för de ser riktigt goda ut!
Jag njuter fortfarande av att vara ensam hemma och kommer att göra det till familjen kommer hem imorgon eftermiddag! Nu ska jag se på film och ta det lugnt innan tjejerna kommer!

~♥~

Kommentarer

  • Andreas säger:

    Ja nu är det bara en månad kvar! Shit vad det går fort. Det ska bli sjukt kul =) Börjar redan bli nervös :P

    2011-01-17 | 09:38:06
  • Moster Nettan säger:

    Nu verkar det som tiden springer iväg.... Härligt att vara ensam hemma förstår jag.

    Vi har nu fått lägenhet i S-holm känns skönt och även dagmamma :) Så i sommar kommer du väl och hälsar på med mamma o Wilma så vi kan gå på grönan. Kram

    2011-01-17 | 20:17:09

Kommentera inlägget här: