Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

17 Januari

Kategori: Allmänt

Idag har det inte varit en så bra dag. Jag hade mycket planerat men inget gick som det skulle. Jag skulle köpa nya träningskläder men jag hittade inga, jag skulle träna men missade klassen, jag skulle på bibblan men det var stängt, ja det gick helt enkelt inte som jag ville!
Familjen kom tillbaka vid fyra. Jag tror Nicholas har saknat mig, han ville leka med mig hela tiden! Han är så gullig ibland!
Och nu är jag jätteirriterad för jag kan inte titta på tv4 play. Tydligen så måste man betala 99 kr i månaden nu för att kunna se på programmen. Jag blir så less, det är ju en av höjdpunkterna under veckorna, att få se lite svenska program.
Det kommer att bli en lång kortvecka också, ska jobba 9½ timme varje dag förutom på onsdag då det bara är 8h 45 min! Men jag vet att det snart kommer att bli bättre när Nicholas börjar på preeschool så det känns inte allt för jobbigt.
Nu ska jag se en film eftersom jag inte kan kolla på familjen annorlunda och spårlöst...

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: