Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

23 Januari

Kategori: Allmänt

Då var det söndag igen! Helgerna går alldeles för fort!
Igår på förmiddagen gjorde jag inte mycket. Jag skulle ha pratat med mamma men vi hade båda problem med internet så det ska jag göra idag istället. Jag städade lite och så scrapbookade jag lite. Jag upptäckte då att jag behövde lite fler kort så jag åkte till Target och framkallade 72 kort tror jag att det var! Sen åkte jag till Jennie där det blev pusselbygge, det är så roligt! Sen åkte vi till en Thai restaurang och åt middag för att sen dra vidare och gå på bio med Ida. Vi såg No strings attached och den var jättebra!
Idag vet jag inte vad som händer, Jennie ringde och frågade om jag ville följa med och se när Foppa har träning men jag skulle prata med mamma så jag skippade det. Nu ska jag fortsätta med ansökan till Hålland och titta på utbildningar på Birka och Wången. Om jag inte kommer in på hålland så vill jag ju ha något annat att göra!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: