Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

28 Januari

Kategori: Allmänt

Idag har det varit en jättebra dag! Förutom den sista timmen då Nicholas var övertrött och grinade i säkert 30 minuter! Jag och Nicholas har i alla fall varit på Denver Zoo med Jennie och Elise. Det var underbart väder, strålande sol och 20 grader varmt! Det kändes som om det var mitt i sommaren! Vi hann nog bara gå igenom halva stället så det blir nog en tur dit igen. Vi var där nästan hela dagen så tiden bara flög iväg! Tänk om alla dagar kunde vara så!
Just nu sitter jag och äter glass och ska snart titta på en film!
 Jag har sökt lite vad det finns för alternativ om Jennie inte kan åka på roadtripen till Las Vegas. Jag vill så gärna åka dit så jag kommer nog att släpa med mig Andreas dit vare sig han vill eller inte!











Det gick så segt att ladda upp bilder idag så jag lägger upp resten imorgon!

~♥~

Kommentarer

  • Andreas säger:

    haha tror inte du behöver släpa med mig på något sånt :P Följer med frivilligt. Jag som hade tänkt ta med mig vinter jacka och kit, men tror jag skippar de och tar vindjackan istället :P



    Kram

    2011-01-29 | 12:08:11

Kommentera inlägget här: