Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

29 Januari

Kategori: Allmänt

Lördag och jag vaknar 7.30! Men det är bara skönt tycker jag för dagen känns mycket längre! Men mornarna bara flyger iväg ändå och jag har ingen aning om varför!
Idag har jag och Jennie varit till Caste Rock där jag köpte en Tommy Hilfiger kofta. Jag letade även efter en present till Wilma men jag hittade ingen så jag ska se om jag åker och letar mer idag eller om jag gör det imorgon. Ikväll ska vi gå på bio och imorgon blir det nog skridskoåkning.
Jag har ett kuvert och ett paket som ligger och väntar på att få öppnas, men jag får vänta lite till! Spännande! Nästa helg blir det ett litet party eller vad man ska säga med värdfamiljen och så ska jag bjuda Jennie och Ida så det blir nog roligt.
Nu ska jag se om det går bättre att ladda upp bilder idag och sen ska jag scrapbooka lite!


Nicholas favorit var att åka karusellen!




Jennie tänkte släppa ner Elise till bufflarna!







~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: