Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

30 Januari

Kategori: Allmänt

Ja då var denna helg över också! Det är otroligt vad fort det går!
Dagen har varit ganska lugn. Jag började med att prata med mamma och sen åkte jag iväg för lite presentshopping till Wilma innan jag hämtade upp Jennie och åkte till Park Meadows. Efter att ha strosat runt där ett litet tag bestämde vi oss för att gå på bio. Vi kunde inte låta bli att se Black Swan som har fått många oscarsnomineringar! Jag vet inte riktigt vad jag tyckte om filmen dock. Det är en sån film som man inte riktigt förstår. När filmen var slut åkte vi hem till Jennie där jag byggde färdigt hennes pussel! Det måste vara det konstigaste pussel jag har byggt för bitarna passade på flera olika ställen så det var lite klurigt!
Nu är jag hemma igen och ska förmodligen titta på en film innan jag lägger mig. Det känns inte så jobbigt som det brukar göra på söndagar när man vet att man har en hel jobbvecka framför sig. Det är förmodligen för att jag vet att Nicholas snart ska börja på preschool snart och att Andreas kommer om bara 17 dagar! Jag längtar så mycket!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: