Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

7 Januari

Kategori: Allmänt

Idag har det varit ytterligare en bra dag! Jag måste säga att Nicholas har varit riktigt bra denna veckan! Hoppas att det fortsätter så!
Idag var vi till poolen där vi mötte upp Jennie och Elise så det var roligt. Det var första gången som Nic och Elise träffades, jag tror inte de sa ett ord till varandra!
Idag har det varit en kille här och fixat vårat larm. Jag hade gärna skippat det för jag tycker att det bara är jobbigt. Men nu måste man lära sig det också!
Efter jobbet åkte jag på King soopers och köpte biljetter till Wild west show som jag och Daniela ska gå på nästa helg. Jag hoppas att det blir roligt! Sen åkte jag hem och åt pizza innan jag drog vidare till Jennie. Där hade vi en lugn och mysig kväll med pusselbygge! Det var roligt!
Imorgon blir det till att gå upp tidigt igen för halv sju hämtar vi upp Ida och beger oss upp mot bergen. Vi ska även hämta upp Dennis som också ville följa med och åka skidor. Så vi blir 4 svenskar som åker. Ida berättade att det ska komma två till svenskar snart så det blir roligt!
Nu ska jag lägga mig så att jag blir utvilad till skidåkningen imorgon!

~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Vad kul att ni hittar på saker på helgerna. Då måste ju tiden gå lite fortare :) Kram

    2011-01-08 | 18:18:23

Kommentera inlägget här: