Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

8 månader i USA!!!

Kategori: Allmänt

Det är helt otroligt att jag har varit borta så länge! Tänk att det bara är 4 månader kvar nu, det känns som ingenting! Det kommer att gå så otroligt fort tror jag. Men nu har jag börjat oroa mig lite över när jag kommer hem för tänk om jag inte kommer in på någon utbildning? Vad gör jag då?! Jag har bestämt mig för att söka till tre utbildningar på Hålland och en på Wången i alla fall så jag hoppas att jag kommer in på någon. Innan har jag tagit det lite självskrivet att jag skulle komma in på fjäll och friluftslinjen för jag trodde att det inte var så många som sökte men nu har jag börjat bli orolig. Jag hoppas verkligen att jag kommer in. Jag måste arbeta ihop ett bra peronligt brev men det är så svårt.
Ikväll börjar jag i alla fall på college, det känns ganska häftigt! Det är körsången ikväll som håller på i två timmar och imorgon är det två timmars italienska. Det ska bli riktigt spännande! Jag tror att typ halva kören kommer att bestå av aupairer så det blir nog roligt även fast jag inte tycker om att sjunga.
Idag har det varit en jätteseg dag för det har varit kallt ute så vi var bara ute en liten stund och att vara hemma hela dagen gör att tiden går väldigt långsamt. Men som tur var så slutade jag 3.45 pm och jag älskar det! Jag får huset för mig själv ett tag och det känns som om man får så mycket mer tid till att göra saker!
Idag är det dessutom en vecka kvar till jag fyller år! Det känns konstigt, tänk att jag snart är 21 år! Så då kommer jag väl börja räknas som en vuxen här i USA också.
Nu ska jag scrapbooka lite!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: