Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Happy new year!

Kategori: Allmänt

Ja då var det år 2011!!!
Det känns inte riktigt som nyårsafton för jag har inte riktigt firat. Vi har grannar här på besök men jag var bara social en liten stund, tycker att det blir lite jobbigt, så jag har varit på mitt rum mest hela kvällen. Jag hade tänkt åka till Jennie en stund innan hon skulle downtown men Jennifer sa att vägarna var riktigt dåliga så jag ville inte ut och köra. Dessutom har jag inte riktigt varit på humör, ibland tycker jag att det är skönt att bara få vara själv.
Tänk att nu kan jag säga att i år kommer jag hem! Jag tror att detta kommer att bli ett jättebra år och jag har mycket roligt att se fram emot!
Nu när klockan är över 12 känns det som att jag inte har någon anledning att försöka hålla mig vaken längre! Jag har lovat Jennifer att passa Nic imorgon 9-1 så det blir första dagen på länge som jag måste kliva upp innan 9! Det kommer att bli jobbigt sen när de vanliga jobbrutinerna börjar igen.

Gott nytt år allihopa!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: