Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

14 Juli

Kategori: Allmänt

Jag klev upp för ett litet tag sedan och har precis ätit lite middag. Fast för mig var det mer som en frukost! Det ska bli jätteskönt att vara ledig imorgon! Jag ska åka till addnature och titta på saker till skolan och se om jag kan få något bra pris eftersom jag ska köpa så mycket saker. Så det ska bli roligt.
Jag jobbar mycket så tiden går väldigt fort. Men det är roligt så det är bara bra. Det enda som är lite jobbigt är när jag jobbar nätter. Det är jobbigt när man blir så trött och dagarna blir ju helt fel. Det går ju bra eftersom jag ska göra det bara ett litet tag men jag är inte gjord för att jobba nätter så jag skulle nog inte klara av att göra det en längre tid.
Jag längtar till skolan börjar och det ska bli spännande att träffa klassen och alla lärare. Jag tror att det kommer att bli ett superroligt år!
Nu ska jag snart ta en dusch och sen fortsätta att slöa framför tv:n!
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: