Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

20 Juli

Kategori: Allmänt

Då sitter jag här och jobbar natt igen och tänkte att jag skulle passa på att skriva lite!
Jag kan inte förstå att jag har varit här i 6 veckor nu! Tiden bara försvinner! Men det kanske beror på att jag jobbar så mycket! Denna veckan har jag rekord för jag ska jobba 68 timmar! Det är jättebra tycker jag! Dom två kommande veckorna kommer jag bara att jobba 27 timmar per vecka så då ska jag försöka göra allt det jag hade tänkt att jag skulle göra men som jag inte har kunnat! Jag ska gå på sommarkrysset, barnallsång, åka på ikea och så tror jag att jag ska passa på att klippa mig och gå på en synundersökning. Dom tre veckor som är kvar kommer att gå jättefort tror jag!
Jag kommer att komma hem på måndagen på kvällen och på söndagen flyttar jag in på intrenatet på Hålland så det kommer att bli fullt upp!
Jag jobbar natt hela helgen så då kommer det förmodligen något mer inlägg!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: