Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

24 Juli

Kategori: Allmänt

Tänk att Juli snart är slut! Tiden har gått så fort! Det är lite skrämmande vad tiden går fort hela tiden tycker jag!
Jag jobbar tredje natten på raken nu så jag börjar känna mig lite seg, men det går bra!
Imorgon ska jag och moster in till stan och shoppa. Jag hoppas att jag kommer att ha en bättre shoppingdag än i fredags. Då var jag in på intersport och såg att de hade rea på de skalplagg från haglöfs som jag har planerat att köpa men så fanns de inte i min storlek och det kändes inte alls kul. Så imorgon ska jag se om de kan ha rea på dem inne i stan och hoppas att de finns i min storek. Det vore så skönt om jag kunde få tjäna någon tusenlapp för det är ju inte billigt med skalplagg. Sen så tror jag att vi skulle äta på en thai-restaurang på kvällen så det kommer förhoppningsvis att bli en bra dag!
På lördag ska jag äntligen gå på sommarkrysset! Efter att ha jobbat 4½ helg på raken har jag inte kunnat gå men nästa helg är jag ledig!
I torsdags var vi till Ikea så jag har handlat ytterligare lite saker till rummet på internatet! Det är så roligt, jag skulle vilja ha ett helt hus att handla till!
Jag tror att jag äntligen har bestämt vilken ryggsäck jag ska köpa så nu ska jag bara vänta och se om jag hittar skalplaggen på rea annars beställer jag allt från addnature.

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: