Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

28 Juli

Kategori: Allmänt

Nu är skaljacka och byxa köpt! Jag är riktigt nöjd! Imorgon ska jag beställa sovsäck, ryggsäck och liggunderlag på addnature. Sen får jag vänta till nästa lön innan jag kan köpa de sista sakerna!
Jag jobbar natt idag och sen ska jag vara ledig i tre dagar och det ska bli riktigt skönt faktiskt! Även fast det är roligt att jobba så blir man ju faktiskt trött!
Idag har jag och moster solat vid vattnet halva dagen så jag har bränt mig lite igen. Men det är kul att få lite färg!
Jag längtar till på lördag för då ska vi gå på sommarkrysset, jag hoppas att det inte blir regn bara. Men jag ska gå veckan efter också.
Nu ska jag snart titta på The killing och sen ska jag nog se några filmer! Kanske ska dricka lite kaffe också. Men jag vet inte om jag blir piggare av det!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: