Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

8 Juli

Kategori: Allmänt

Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag! Det har inte fungerat att skriva på mobilen så då har det helt enkelt inte blivit av! Men nu jobbar jag natt och har all tid i världen så då tänkte jag att jag kunde skriva lite!
Vad har hänt sen sist? Jag har jobbat en massa och jag måste säga att jag trivs väldigt bra på jobbet! Jag trodde verkligen inte att det skulle bli såhär bra, jag tänkte mest att det skulle bli bra att tjäna lite pengar. Och visst är det bra att jag gör det men jag har roligt när jag gör det och det trodde jag inte riktigt att jag skulle ha.
Irene har varit här i några dagar så vi har haft fullt upp med att gå på bio, Gröna Lund, Gamla stan, Botaniska trädgården m.m. Och nu ska jag jobba natt hela helgen och det ska nog gå bra!
Jag har fått lite information från skolan nu så det är roligt! Det var lite mer saker på utrustningslistan som jag behöver än jag trodde. Så när jag får tid ska jag gå till en affär som heter addnature och titta på lite saker. Det viktigaste och dyraste jag kommer att köpa är ryggsäck, sovsäck, liggunderlag och regn/vindställ så jag ska se om jag kan få något bra paketpris. Det ska bli så spännande att börja skolan, jag längtar massor!
Funderar på om jag sa se en film och äta upp resten av mina jorgubbar nu. Jag varvar med att titta på tv/film, sitta vid datorn och läsa! Tiden går ganska fort då!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: