Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

11 Juni

Kategori: Allmänt

Snart är det dags att lämna Jämtland för att spendera sommaren i Stockholm. Det känns både bra och dåligt!
I torsdags var vi och hälsade på farmor och farfar och det var roligt. Sen på kvällen hade Wilma skolavslutning och som tur var så var det fint väder så vi kunde ha picknick ute vilket var väldigt mysigt.
Igår kom Irene hit och fick lite tyg av mamma sen tog vi en sväng till badplatsen innan vi åkte till Kallsta. Där hälsade vi på hos bina innan vi drog till stan. Där åt vi middag och gick runt i affärer. Det var tänkt att vi skulle gå på bio också men Irene kom på att vi kunde köpa en film och åka hem till henne och titta på den istället och det tyckte jag lät som en bra idé! Så dagen avslutades med en mysig filmkväll.
Imorse skjutsade Jan och Irene hem mig och nästan direkt när jag kom hem började Wilma tjata om att vi skulle åka och bada så det gjorde vi. Jag fick sola lite och doppa fötterna så det var ju skönt. Sen så har jag fortsatt att sortera och packa mina saker. Man har mer än vad man tror!
Imorgon blir det tvättning av kläder och sen måste jag packa färdigt väskan! Det är så svårt att veta vad jag ska ta med mig. Men det löser sig nog!
~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: